27 januari 2010

Upprättelse för Fönsterexperten

Vad tiden går och jag inser hur längesedan det var jag skrev i bloggen. Jag väntar på att det ska bli mindre snö så jag kan ta fina bilder av vårt hus. Men snön verkar ligga kvar och mycket mer är på väg om jag tittar ut.

I tidigare inlägg så sågade jag Fönsterexperten eller i alla fall sa att det var ett av resultaten i bygget som jag inte var riktigt nöjd med. Men jag ville inte verka gnällig eller så. Men i vilket fall så ringde Jonas från fönsterexperten och frågade om jag var nöjd och jag sa att det var jag. Men men, han hade läst bloggen och ställde mig mot väggen. Sagt och gjort så ett par dagar senare så var de och fixade lite småmissar och i förra veckan kom de med nya fönsterbleck med droppnäsa vilket var missat på de gamla. Resultatet är strålande.

Så skulle jag anlita Fönsterexperten igen... Absolut. Har ju en uteplats som behöver lite inramning. Så tack till Jonas på Fönsterexperten som värdesätter en helt nöjd kund. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar