18 februari 2010

Chocklad

Idag är det chocklad som gäller hela dagen. Men väntar även på skumbanan och hallon ska komma via posten. Men det går ganska bra. Jag har inte tappat humöret heller när jag druckit dessa gastronomiska drycker. Har jag gjort det så är det nog bristen på sömn som gör det och inte dryckerna. Det är ju OS på tv och det går väldigt sent.

Nu åker familjen iväg till mormor och morfar och jag är själv hemma med uppdraget att rensa i gamla tvättstugan, gamla köket och spela tvspel. Minst 1 av 3 ska jag klara av tror jag. :-)

Var hemma hos Jacob och Anneli och tapetserade igår kväll och märkte då att de 800 kalorierna jag stoppar i mig inte räcker lika långt som det brukar. Blev vid några tillfällen lite snurrig i bollen. Men jag tror nog det blev ganska bra för att vara gjort av tre amatörer.

2 kommentarer:

  1. va rädd om dig och ta det försiktigt! Va bra att du ialla fall kommer att hinna med gamla tvättstugan...?

    Kram Mw

    SvaraRadera
  2. Vill önska dig lycka till :-) och även tipsa om en tråd jag råkade hitta. Vet inte om det står något vettigt i den, men något kanske du kan hitta.
    http://www.familjeliv.se/Forum-11-258/m49308403-675.html

    SvaraRadera